Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

18e Januari

Av Lovisa Dahl - 18 januari 2010 22:30

Nu ska jag försöka sätta igång igen men nu blir det mer vardagliga inlägg, ibland lite låttips och texter m.m Idag är en händelserik dag därför kände jag också för att skriva, det är nämligen så att min fina vän Amelie fyller 18 år idag :) Ett STORT grattis till henne! Mötte upp henne i täby centrum , då det blev ett glas vin på tegel med lite presentöppning, hon blev supernöjd och jag är nöjd med det jag gav henne , hon är så värd det. Det var en riktigt mysig dag. Och bara för att det är hennes dag idag så tänkte jag dela med mig av "våran" låt som alltid kommer att påminna om våran vänskap !




Sen är det också min & Pontus månadsdag, 9 månader har vi idag :) När vi pratade om det igår började båda skratta, vi tycker det känns mycket längre men samtidigt har det gått fort, skumt det där men det är underbart vilket som!

Och våran låt är ju Halo med Beyonce, skulle vilja kunna skriva varför här, det är inget privat så men det blir för mycket och klumpigt för det är massa små detaljer, nästan så man blir lite tårögd när man tänker på det :') Många tycker det är fjantigt att kärleksförklara sig på internet och skriva hur mycket man älskar sin pojkvän/flickvän men jag tycker inte det alls, jag skulle kunna skriva det tusen gånger om och överallt, men jag gör det inte hela tiden för båda vet ju precis vad man har och hur man känner men jag tycker det bara är fint att skriva öppet om det ibland, inget jag skäms för. Har aldrig känt så här för någon, det är en obeskrivlig känsla. Att älska någon som älskar en tillbaka och ger en så himla mycket kärlek och bringer lycka bara genom att höra dens röst är det vackraste som finns.



Nej, nu är det sovdags , jag är inte helfrisk blä .


Sovgott, Lovisa


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa Dahl - 14 februari 2010 18:02

När det gäller bloggandet går det inte bra alls. Jag har alldeles för mycket att ta hand om så jag finner ingen tid till att sitta ner och blogga, synd nog. Jag vill men det glöms tyvär bort. Det är riktigt synd då jag tycker om att skriva, men just ...

Av Lovisa Dahl - 25 januari 2010 09:58

Kommer ni ihåg denna låt? Haha jag minns den så väl. Jag var bara 9 år och tyckte den var hur bra som helst. Kommer ihåg att min gympalärare spelade den hela tiden på våra idrottslektioner. Man förstod inte alls vad den handlade om, ...

Av Lovisa Dahl - 21 januari 2010 21:48


Nu ska jag alldeles strax gå och borsta tänderna för att sedan bege mig till sängen och försöka ha en skönhetssömn, på senaste tiden har jag bara haft konstiga drömmar som påverkat mig och min sömn så skulle vara skönt att bara få sova och vakna upp ...

Av Lovisa Dahl - 21 januari 2010 18:23

Tänkte tipsa er om Ke$ha's album, riktigt grymt enligt mig! Tik tok var en riktig hit och den har nog de flesta hört men tycker ni ska ta och lyssna på hennes andra låtar också om ni inte redan gjort det :) Här är några av mina favoriter.     ...

Av Lovisa Dahl - 20 januari 2010 08:58


Var dig själv, så löser sig allting till det rätta på vägen.          Låt inte någon annan lura dig om vem du är . ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards