Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

Bättre

Av Lovisa Dahl - 19 januari 2010 21:35

Jag har kommit till en punkt i mitt liv där jag insett att jag måste börja tänka på vad jag själv kan göra så jag inte låter mig själv bli behandlad dåligt. Vad som verkligen är värt att lägga energi på, vad man egentligen bara slösar tid och krafter på men ändå bara får skit tillbaka för. Det tycker jag alla borde göra för det finns nog massor som man faktiskt bara kämpar och kämpar för men som inte tjänar någonting till. Det är svårt att säga hur man egentligen känner och tycker om någon/något ibland men man måste lära sig att kunna säga ifrån, iallafall något jag behöver träna på även om jag har blivit bättre med åren så måste det bli ännu bättre.



 
 
Elin

Elin

19 januari 2010 22:09

Helt rätt! Sånt där försöker jag också bli bättre på.

http://skissat.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa Dahl - 14 februari 2010 18:02

När det gäller bloggandet går det inte bra alls. Jag har alldeles för mycket att ta hand om så jag finner ingen tid till att sitta ner och blogga, synd nog. Jag vill men det glöms tyvär bort. Det är riktigt synd då jag tycker om att skriva, men just ...

Av Lovisa Dahl - 25 januari 2010 09:58

Kommer ni ihåg denna låt? Haha jag minns den så väl. Jag var bara 9 år och tyckte den var hur bra som helst. Kommer ihåg att min gympalärare spelade den hela tiden på våra idrottslektioner. Man förstod inte alls vad den handlade om, ...

Av Lovisa Dahl - 21 januari 2010 21:48


Nu ska jag alldeles strax gå och borsta tänderna för att sedan bege mig till sängen och försöka ha en skönhetssömn, på senaste tiden har jag bara haft konstiga drömmar som påverkat mig och min sömn så skulle vara skönt att bara få sova och vakna upp ...

Av Lovisa Dahl - 21 januari 2010 18:23

Tänkte tipsa er om Ke$ha's album, riktigt grymt enligt mig! Tik tok var en riktig hit och den har nog de flesta hört men tycker ni ska ta och lyssna på hennes andra låtar också om ni inte redan gjort det :) Här är några av mina favoriter.     ...

Av Lovisa Dahl - 20 januari 2010 08:58


Var dig själv, så löser sig allting till det rätta på vägen.          Låt inte någon annan lura dig om vem du är . ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards